FAQ 

Frequently Asked Questions

  1. Ik wil graag een schilderij laten maken of aanvragen: wat zijn de stappen? Wat kan ik doen?
    Neem hiervoor contact op via het contactformulier

  2. Hoe is het verschil in kleuren en de nauwkeurigheid hiervan?
    Online kleuren zijn altijd anders qua kleuren dan offline kleuren. Het kan zijn dat er verschillen zijn tussen de afbeelding online en de fysieke producten. In 90% van de gevallen ziet het er offline (in real life) beter uit. 

  3. Wat kan ik verwachten van een print van LEVK Art & Creative?
    De prints van de kunstwerken zijn op duurzame wijze gemaakt en beperkt in beschikbaarheid en aantallen. Zie hier de laatste prints.

  4. Wat kan ik verwachten van een limited print van LEVK Art & Creative?
    Limited prints zijn prints met extra toevoegingen, zoals échte verf, pastel of potloden. Als het origineel bijvoorbeeld goud of reliëf op het schilderij heeft, dan kan de kunstenaar dit ook aanbrengen op de print. Dit maakt het meer lijkend op het origineel.

  5. Waar kan ik mijn pakketje volgen nadat ik besteld heb?
    Elk pakket wordt verzonden met een PostNL of DHL trackingcode, deze ontvang je na het bestellen.

  6. Ik heb de verkeerde adresgegevens ingevuld bij mijn bestelling, wat kan ik nu doen?
    Als je een fout opmerkt in het adres én uw product(en) zijn nog niet verzonden, kun je een bericht sturen via info@levkartcreative.nl, of even telefonisch contact opnemen.  Als je pakket is aangekomen, maar niet is opgehaald en aan ons is geretourneerd dan sturen wij het pakket graag naar u terug. De extra kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket dienen opnieuw te worden betaald en zijn per rekening van de klant.

  7. Er is iets anders aan de hand, wat kan ik doen?
    Neem contact op via het contactformulier of via info@levkartcreative.nl. Daarna wordt er individueel naar de klacht gekeken. Alle klachten worden persoonlijk afgehandeld.

  8. Kan ik mijn bestelling of kunstwerk retourneren?
    Zodra je een schilderij of print hebt gekocht is de verkoop hiervan definitief. Helaas is het niet mogelijk om om het kunstwerk te retourneren of geld terug ontvangen. Als een artikel al is verzonden, zijn wij niet verantwoordelijk voor de afhandeling hiervan van derden. Er wordt alles aan gedaan om met zorgvuldigheid de bestelling in te pakken en te laten vervoeren.

  9. Mijn kunstwerk is beschadigd, wat nu?
    Neem binnen 24 uur na ontvangst contact op (telefonisch of per e-mail). Geef hierbij aan wat er mis is met de kunstwerken.  En geef als bewijs foto’s mee. Een vervanging van het product zonder extra kosten voor de koper is mogelijk. Houd er rekening mee dat alleen prints kunnen worden vervangen. Als een print in beperkte oplage is, zoals een limited print is uitverkocht, kan deze niet meer herdrukt of opnieuw verzonden worden. Alle andere en originele kunstwerken zijn authentiek en kunnen niet geretourneerd of vervangen worden.

  10. Hoe zit het met intellectuele eigendom?
    LEVK Art & Creative behoudt alle rechten op de gemaakte en verspreide kunstwerken (intelectuele eigendomsverklaring). Reproducties van alles kunstwerken moeten naar eigen goedkeuring van de kunstenaar. Dit omvat alle rechten van verkochte en in opdracht gemaakte kunstwerken. Derden mogen op geen enkele manier werken reproduceren zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de kunstenaar. Foto’s verspreiden van het kunstwerk is alleen toegestaan als met naam en toenaam de kunstenaar wordt benoemt. Het maken en delen van foto’s is ook een reproductie.


Mailinglijst
Wil je graag op de hoogte gehouden worden van de laatste kunstwerken, kortingen ontwikkelingen van LEVK Art & Creative? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!

 

Kunstzinnige groet, 

Lisa van Kooij
LEVK Art & Creative